«Μένουμε Σεξισμό»

Posted on 10 Μαΐου, 2020, 11:48 πμ
8 secs

Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας παρουσίασε τη νέα ενημερωτική καμπάνια «Μένουμε Ασφαλείς, Βγαίνουμε Νικητές», για τις πλατείες. Μετά τα σποτάκια με τον Σπύρο Παπαδόπουλο και τη Βίκυ Σταυροπούλου για τις καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», παρουσιάστηκε το Σάββατο τηλεοπτικό σποτ, με τον ηθοποιό Χρήστο Λούλη, το οποίο είχε στόχο να αναφερθεί στον κίνδυνο που διατρέχουμε όταν δεν τηρούμε τις αποστάσεις που πρέπει και όταν συνωστιζόμαστε.

Η αλήθεια είναι ότι ο συνωστισμός, δημιουργεί, σύμφωνα με τους ειδικούς, ιδανικές συνθήκες για τη μετάδοση του ιού. Το συγκεκριμένο σποτ, όμως, είναι ιδανικό για τη διάδοση του σεξισμού και των αποκρουστικότερων στερεότυπων που πλήττουν την εικόνα της γυναίκας.

Σε δήλωσή του ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκος Χαρδαλιάς ανέφερε ότι: «Παραμένουμε πειθαρχημένοι, παραμένουμε υπεύθυνοι, γιατί κανένας μας δεν θέλει να γυρίσουμε εκεί που ήμασταν χθες. Μένουμε ασφαλείς, Βγαίνουμε νικητές». Δεν υπάρχουν, όμως, νικήτριες. Οι γυναίκες παραμένουν θύματα των στερεοτυπικών αντιλήψεων…

«Να παρέμβει το ΕΣΡ και να αποσυρθεί τώρα η διαφήμιση»

Άλλη μία στερεοτυπική διαφήμιση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μας προέκυψε, τονίζει η Φωτεινή Κούβελα, ζητώντας να παρέμβει το ΕΣΡ και να αποσυρθεί τώρα η διαφήμιση.

Ολόκληρη η δήλωση της πρώην Γενική Γραμματέα Ισότητας των Φύλων, Φωτεινής Κούβελα:

Άλλη μια στερεοτυπική διαφήμιση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μας προέκυψε σήμερα στις ειδήσεις, με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ό,τι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία.

Δεν φτάνει που δώσανε τόσα εκατομμύρια για διαφημίσεις στα κανάλια υποτίθεται κοινωνικού μηνύματος, τώρα μας πετάνε και το σεξισμό στη μούρη με μια διαφήμιση δεκαετίας 50.

Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος».

Να παρέμβει το ΕΣΡ και να αποσυρθεί τώρα η διαφήμιση.

...