«Λίστα Κικίλια»: 18,5 εκατ. ευρώ δώρο στα ΜΜΕ

Posted on December 28, 2020, 3:57 pm
4 secs

Μετά τα 20 εκατ. της «λίστας Πέτσα», τώρα δίνονται επιπλέον 18,5 εκατ. της «λίστας Κικίλια» για καμπάνια στα ΜΜΕ για την ενημέρωση σχετικά με τον εμβολιασμό κατά του κορονοϊού.

Η πρώτη απόφαση αφορά τη δέσμευση ποσού 18,5 εκατομμυρίων ευρώ και δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια την παραμονή των Χριστουγέννων.

«Λίστα Κικίλια»: 18,5 εκατ. ευρώ δώρο στα ΜΜΕ

ΣΥΡΙΖΑ: Μη διανοηθείτε να μετατρέψετε την καμπάνια για τον εμβολιασμό σε μοχλό χειραγώγησης των ΜΜΕ

Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει:

Ο κ. Μητσοτάκης, που αρνείται κονδύλια για συνταγογράφηση και αποζημίωση των διαγνωστικών τεστ για όλους τους πολίτες, για τις απλήρωτες εφημερίες των υγειονομικών, για μόνιμες προσλήψεις γιατρών στο ΕΣΥ, ετοιμάζεται τώρα να δώσει ακόμα 18,5 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ ως εκστρατεία ενημέρωσης για τον εμβολιασμό.

Ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία από την πρώτη στιγμή έχει τονίσει πως οι επιχειρήσεις του Τύπου χρειάζονται ενίσχυση ως πληττόμενες, αλλά αυτό οφείλει να γίνει οριζόντια, με διαφάνεια, με κριτήρια και σίγουρα δεν μπορεί να γίνει με πρόσχημα την πανδημία.

Προειδοποιούμε λοιπόν τον κ. Μητσοτάκη:

– Μη διανοηθεί να μετατρέψει εκ νέου μία εκστρατεία ενημέρωσης για τον εμβολιασμό σε μοχλό χειραγώγησης και εκβιασμού του Τύπου για να τον αποθεώνουν τα ΜΜΕ και να κρύβουν τα εγκληματικά λάθη του στην διαχείριση της πανδημίας.

– Μη διανοηθεί να μοιράσει πάλι 18,5 εκατ. ευρώ δημόσιο χρήμα με κρυφές λίστες, αδιαφάνεια και μόνο στους αρεστούς, εξαιρώντας όποια Μέσα του ασκούν κριτική. Η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να δώσει στη δημοσιότητα από την πρώτη μέρα τα ποσά που θα λάβει κάθε Μέσο.

– Μη διανοηθεί να μοιράσει δημόσιο χρήμα χωρίς αντικειμενικά κριτήρια για την αναγνωσιμότητα/τηλεθέαση/επισκεψιμότητα του εκάστοτε Μέσου και τον αριθμό των εργαζομένων σε αυτά.

– Μη διανοηθεί να καταστρατηγήσει πάλι το νόμο που προβλέπει ότι το 30% της καμπάνιας οφείλει να πάει στο σύνολο του περιφερειακού Τύπου με αντίστοιχα κριτήρια.

Μετά τους σκανδαλώδεις χειρισμούς της κυβέρνησης με την πρώτη καμπάνια 20 εκατ. ευρώ ακόμα και σε ανύπαρκτα ΜΜΕ για την πανδημία, ο κ. Μητσοτάκης κατάφερε η χώρα μας να είναι δεύτερη σε αρνητές του κορονοϊού μετά τη Νιγηρία, σύμφωνα με έρευνα που αποκάλυψε ο Guardian. Ελπίζουμε να μην κάνει πάλι τα ίδια αίσχη.

 

Πάνος Σκουρλέτης: Μια πρακτική που φαλκιδεύει και την ενημέρωση και τη Δημοκρατία

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Πάνος Σκουρλέτης, σχολιάζει:

...