Το καταστροφικό «παραμύθι» των Κεραμέως, Ζαχαράκη και Γκίκα (ηχητικό)

Posted on 12 Αυγούστου, 2020, 2:13 μμ
4 secs

Ολόκληρη Μεγάλη Βρετανία δεν πήγε στην σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, είναι καταστροφικό για τα παιδιά το παραμύθι που πουλάνε οι κ.κ. Κεραμέως, Ζαχαράκη και Γκίκα, απαιτούνται προσλήψεις αναπληρωτών και προσωπικού καθαριότητας, λειτουργία σχολείων πρωί-απόγευμα με τμήματα κάτω των 15 μαθητών και αυτό θέλει λεφτά, που ωστόσο φαίνεται να πηγαίνουν στα κανάλια, τόνισε ο εκπαιδευτικός και πρώην μέλος του ΔΣ της ΔΟΕ Δημήτρης Πολυχρονιάδης μιλώντας Στο Κόκκινο και την Αλέκα Ζουμή.

Το αν θα ανοίξουν τα σχολεία θα το πουν οι επιδημιολόγοι, θα κριθεί από την τραγική αύξηση των κρουσμάτων εξαιτίας των μέτρων που πήρε η κυβέρνηση με το άνοιγμα των συνόρων και του τουρισμού, είπε ο κ. Πολυχρονιάδης, οι συνθήκες χειροτερεύουν, τα κρούσματα αυξάνουν, γι` αυτό και θεωρώ παρακινδυνευμένα τα σενάρια ανοίγματος των σχολείων στις 7 Σεπτεμβρίου.

Χαρακτήρισε το άνοιγμα σχολείων με όλους τους μαθητές και πλήρη ανάπτυξη μέτρων προστασίας, μάσκες, κτλ., «σενάριο επιστημονικής φαντασίας» στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα, που αποτελεί καθαρά επικοινωνιακού χαρακτήρα προσδοκία της κυβέρνησης να καλύψει όσα δεν έκανε ως τώρα. Είναι τραγικές οι ελλείψεις και τεράστιες οι ευθύνες. Τον Ιούνιο η κα Κεραμέως είχε το θράσος να προχωρήσει στο αίσχος του ν. 4692/2020, αυξάνοντας το όριο παιδιών ανά τάξη στο Δημοτικό από 22 σε 25. Καταλαβαίνετε πόσο ενδιαφέρονται για την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών οι κύριοι της κυβέρνησης.

Όλη την περίοδο που προηγήθηκε, προσέθεσε, δεν έγινε καμία προσπάθεια αύξησης του μόνιμου προσωπικού καθαριότητας στα σχολεία. Δεν έγινε καμία προσπάθεια (όπως στην Ιταλία) ανοίγματος με λιγότερους μαθητές στην τάξη (κάτω των 15 ανά τμήμα), που με στοιχειώδεις όρους προστασίας θα μπορούσε το εκπαιδευτικό σύστημα να λειτουργήσει.

Το χειρότερο κομμάτι της κοροϊδίας, συνέχισε ο κ. Πολυχρονιάδης, είναι το άνοιγμα σχολείων με λειτουργία εναλλάξ (Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή και Τρίτη-Πέμπτη) και η εγκαθίδρυση «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» που μόνο εκπαίδευση δεν είναι. Γιατί η «εξ αποστάσεως διδασκαλία» είναι εργαλείο, όχι εκπαίδευση. Και είναι ό,τι χειρότερο ειδικά για τα παιδιά του Δημοτικού. Δεν θα διαστρέψουμε και τις γνώσεις μας στην παιδική ψυχολογία, όσα λέγαμε τα προηγούμενα χρόνια «όχι παιδιά μπροστά στους υπολογιστές». Χώρια που απογειώνονται οι ταξικοί φραγμοί, καθώς τουλάχιστον 20% των μαθητών αδυνατεί να παρακολουθήσει σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση».

Ουσιαστικά η κυβέρνηση Μητσοτάκη και η κα Κεραμέως θέλουν να διαλύσουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και βρήκαν μία πολύ ωραία ευκαιρία, να προχωρήσουν διαλυτικά μέτρα για το δημόσιο σχολείο. Θα απογειώσουν την ταξικότητα και θα βοηθήσουν την συρρίκνωση του δημόσιου χώρου, την ιδεολογική τους σημαία. Γιατί δεν ανοίγουν άμεσα τα σχολεία με ολιγομελή τμήματα 10-15 μαθητών και αυξημένη καθαριότητα; Όπου δεν επαρκούν οι αίθουσες να λειτουργήσουν πρωί-απόγευμα σε συνεννόηση με τους γονείς; Αλλά αυτά θέλουν προσλήψεις, θέλουν λεφτά και τα λεφτά πηγαίνουν στα κανάλια. Τα 20 εκατ. ευρώ που πήγαν στα ιδιωτικά κανάλια θα μπορούσαν να πάνε σε αυτές τις πολιτικές, τόνισε ο ίδιος.

Να μην κοροϊδεύει η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας τον κόσμο, υπογράμμισε, το δημόσιο σχολείο χρειάζεται στήριξη για να ανοίξει σε συνθήκες πανδημίας και σχεδιασμό για να λειτουργήσει, όχι ευχολόγια που θα συντριβούν κατά τον πιο εκκωφαντικό τρόπο. Ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα θα μπορούσε με γενναίο τρόπο να πάει σε λειτουργία πρωί-απόγευμα με ολιγομελή τμήματα κάτω των 15 μαθητών, με μεγάλη αύξηση εκπαιδευτικού προσωπικού (διπλάσιες προσλήψεις αναπληρωτών), πολύ μεγαλύτερο αριθμό καθαριστριών, υλικά, κτλ. Και ένα «όχι» στην καταστροφική σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δεν είναι εκπαίδευση αυτό, αποτελεί την χειρότερη λύση. Όλόκληρη Μεγάλη Βρετανία δεν πήγε στην σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και μας «πουλάνε» παραμύθι οι κ.κ. Κεραμέως, Ζαχαράκη και Γκίκα.

...