ΣΥΡΙΖΑ: Έκανε φιέστα ο κ. Μητσοτάκης με κλεμμένη καμπάνια; Ναι ή όχι;

Posted on 06 Ιουνίου, 2020, 1:17 μμ
11 secs

Το κεντρικό διαφημιστικό σποτ της καμπάνιας «Restart Tourism», το οποίο παρουσιάστηκε σε εκδήλωση από τον ίδιο τον Κυριάκο Μητσοτάκητου, θεωρήθηκε από πολλούς «φτωχό» και διφορούμενο, εστιάζοντας κυρίως στην τελευταία αποστροφή του διαφημιστικού βίντεο, η οποία αναφέρει: «Enjoy your Greek Summer, wherever you are». Δεν ήταν λίγα τα αρνητικά σχόλια, τα οποία σημείωναν πως το μήνυμα που «περνάει» είναι τελικά πως δεν είναι και απαραίτητο να… επισκεφτεί κανείς τη χώρα μας, για να ζήσει το ελληνικό καλοκαίρι. Η προώθηση του ελληνικού καλοκαιριού ως ιδέας και όχι ως μοναδικής εμπειρίας, από μόνη της, σημειώνουν άνθρωποι του χώρου, δεν προσελκύει αλλά προτρέπει τους τουρίστες να πάνε κάπου αλλού και να βιώσουν την Ελλάδα από απόσταση. Παράλληλα δεν ήταν λίγοι αυτοί στα κοινωνικά δίκτυα που διαπίστωσαν ότι η ιδέα ήταν ίδια με καμπάνια προώθησης καλλυντικών και συγκεκριμένα της γνωστής εταιρείας Lancaster που προωθεί τα προϊόντα της με το σλόγκαν «Summer is a state of mind».

Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει σχετικά:

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πολλά, δεν είπε όμως τίποτα για την ταμπακιέρα. Ας απαντήσει λοιπόν στο απλό: Έκαναν φιέστα με κλεμμένη καμπάνια από εταιρεία καλλυντικών; Ναι ή όχι;

Όσο για τα χυδαία ψέματά του, ξεχνά ότι:

– Η κυβέρνηση της ΝΔ ανακοίνωσε στο σχέδιό της την ενίσχυση εκτάκτως στα κονδύλια του ΕΟΤ με επιπλέον 23 εκατ. ευρώ

– Η κυβέρνηση της ΝΔ υποβαθμίζει τον ΕΟΤ νομοθετώντας ώστε η αποκλειστική αρμοδιότητά του για την τουριστική προβολή της χώρας να περάσει με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece, κατά παρέκκλιση του εθνικού και ενωσιακού δικαίου και παρά την απόφαση καταπέλτη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων.

– Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει πει ακόμα κουβέντα για τη θύελλα αντιδράσεων, ακόμη και από τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ που η ίδια διόρισε και τα οποία αρνήθηκαν να υπογράψουν αυτές τις σκανδαλώδεις αναθέσεις.

Μετά από όλα αυτά, ο κ. Μητσοτάκης παρουσίασε την καμπάνια μιας εταιρείας καλλυντικών ως το όραμά του για τον ελληνικό τουρισμό, ανοίγοντας και επίσημα τον κύκλο του σκανδάλου των απευθείας αναθέσεων.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αντί να εκτίθεται, θα μπορούσε απλά να ζητήσει μία συγγνώμη για το πρωτοφανές φιάσκο και το όργιο αδιαφάνειας.

 

 

...