Το είδατε το βίντεο του Κυριάκου Μητσοτάκη για το πόσο καλό είναι το εργασιακό νομοσχέδιο – λαιμητόμος εργασιακών δικαιωμάτων;

Αν ναι, δεν είστε ο μόνος, μιας και η Νέα Δημοκρατία «αγόρασε» πάνω από ένα εκατομμύριο προβολές του στους χρήστες Facebook, πληρώνοντας ένα ποσό ανάμεσα στα 1.500 και τα 2.000 ευρώ.

, Νέα Δημοκρατία / «Λεφτά υπάρχουν» για διαφήμιση στο Facebook, INDEPENDENTNEWS

Συνολικά, τις τελευταίες 15 ημέρες η ΝΔ έχει δαπανήσει πάνω από δέκα χιλιάδες ευρώ για πληρωμένες διαφημίσεις σε Facebook και Instagram, με πιθανώς πιο χρήσιμη και ουσιαστική τη διαφήμιση της βόλτας του «χαρούμενου ταξιδιώτη» Κυριάκου Μητσοτάκη στην Αστυπάλαια!

, Νέα Δημοκρατία / «Λεφτά υπάρχουν» για διαφήμιση στο Facebook, INDEPENDENTNEWS

Την τιμητική του έχει φυσικά και το δημοφιλές εργασιακό νομοσχέδιο του κ. Χατζηδάκη, με δεκαπέντε διαφορετικές χορηγούμενες δημοσιεύσεις.

Μ’ αυτά και μ’ αυτά, η Νέα Δημοκρατία κατέκτησε την πρώτη θέση ως προς τις διαφημιστικές δαπάνες στο ελληνικό Facebook, για την εβδομάδα 7 με 13 Ιουνίου. Ένα πράγματι αξιοσημείωτο κατόρθωμα, αν σκεφτεί κανείς ότι άφησε πίσω την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και το Υπουργείο Υγείας, σε μια περίοδο όπου το ζήτημα του να πειστούν οι πολίτες για την ασφάλεια και την αναγκαιότητα του εμβολιασμού έναντι του Covid-19, είναι το μεγάλο στοίχημα για τη χώρα μας. Προφανώς για τη Νέα Δημοκρατία, το πλέον κρίσιμο είναι η πληρωμένη προπαγάνδα, δεδομένου του ότι ο κ. Χατζηδάκης μοιάζει απολύτως ανήμπορος να υπερασπιστεί το νομοσχέδιο στις δημόσιες εμφανίσεις του.

, Νέα Δημοκρατία / «Λεφτά υπάρχουν» για διαφήμιση στο Facebook, INDEPENDENTNEWS

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το προωθητικό υλικό του νομοσχεδίου υπογράφεται από την Ελληνική Κυβέρνηση.  Τις διαφημίσεις όμως τις πληρώνει η Νέα Δημοκρατία. Για να εμφανιστούν, όχι στη σελίδα της, αλλά στην προσωπική σελίδα του Κυριάκου Μητσοτάκη!