Όπως μαθαίνουμε από πολλά ΜΜΕ, «για 6η χρονιά, ο θεσμός των Education Leaders Awards, ανέδειξε το πανόραμα των βέλτιστων πρακτικών στην εκπαίδευση και επιβράβευσε φορείς και εκπαιδευτικούς από όλες τις βαθμίδες».

Από τα δημοσιεύματα πληροφορούμαστε ότι «η Πρόεδρος της Επιτροπής, Άννα Διαμαντοπούλου, καθώς και τα μέλη της επιτροπής -εκπαιδευτικοί, εμπειρογνώμονες, πανεπιστημιακοί και εκπρόσωποι εκπαιδευτικών φορέων- αξιολόγησαν φέτος περισσότερες από 210 υποψηφιότητες και επικύρωσαν τους νικητές, σύμφωνα τις βαθμολογίες που εκείνες είχαν συγκεντρώσει».

Education Leaders Awards, επί το ελληνικότερο Βραβεία εκπαιδευτικών της χρονιάς. Φωτογραφίες με την πρόεδρο της Επιτροπής, την αξιοσέβαστη στον εκπαιδευτικό κόσμο τέως υπουργό Παιδείας, και φωτοτυπίας, Άννα Διαμαντοπούλου. Θέλετε κι άλλη λάμψη-glamour; Εμπειρογνώμονες, εκπρόσωποι εκπαιδευτικών φορέων και πανεπιστημιακοί στο πλευρό της προέδρου για να προσδώσουν την απαραίτητη εγκυρότητα κι επιστημονικότητα.

Για να πάρουμε μια ιδέα για τις βραβεύσεις σημειώνουμε ότι πέρσι η Αννα Διαμαντοπούλου, ως επικεφαλής της κριτικής επιτροπής των “Education Leaders Awards”, βράβευσε την “Ελληνική Αγωγή” του Αδώνιδος Γεωργιάδη». Τέσσερα μετάλλια παρακαλώ, δυο χρυσά, ένα αργυρό και ένα χάλκινο, για τα αρχαία που διδάσκει στα νήπια κτλ.

Ακούστε τώρα ποιες είναι φέτος οι βέλτιστες πρακτικές των εκπαιδευτικών που βγήκαν νικητές από το «στόμα» των εμπνευστών του «εκπαιδευτικού διαγωνισμού» …έτσι για παραδειγματισμό.

«Μετά από συνεχείς αιτήσεις σε μεγάλες εταιρίες της χώρας, το σχολείο δέχθηκε δωρεές είτε χρηματικές είτε υλικές. Οι πρώτες μετουσιώθηκαν σε ολοκαίνουρια επιτραπέζια, αθλητικό υλικό, υλικά για κατασκευές και χειροτεχνίες, εργαστηριακό εξοπλισμό. Οι δεύτερες (καρέκλες, τραπέζια, ερμάρια, ντουλάπες, καινούριοι υπολογιστές) έκαναν πιο λειτουργικές τις τάξεις για μαθητές και εκπαιδευτικούς αλλά κυρίως συνεισέφεραν στη δημιουργία αίθουσας υπολογιστών».

«Ημέρα Σάββατο, δάσκαλοι και σύλλογος γονέων καθάρισαν τις αποθήκες από τη μούχλα και τα ποντίκια, πέταξαν ένα τόνο άχρηστων πραγμάτων που μούχλιαζαν και καταλάμβαναν χώρο, αλλάζοντας ριζικά την εικόνα του σχολείου».

«Ύστερα από δωρεές εκδοτικών οίκων, η σχολική βιβλιοθήκη απέκτησε 85 ολοκαίνουρια βιβλία».

Συγχωρήστε μας για την απόλυτη αντιγραφή, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Κι εσείς οι φίλοι εκπαιδευτικοί ακούστε το καλά και αντιγράψτε τις πρακτικές, τις βέλτιστες, αν θέλετε να βραβευτείτε. Πάρτε μία μικρή γεύση ποιες πρακτικές θεωρούνται άξιες και μη βαυκαλίζεστε να μορφώσετε τα παιδιά του κοσμάκη. Στον κόσμο της εκπαίδευσης που σχεδιάζουν και οικοδομούν από κοινού όλοι οι νεοφιλελεύθεροι φωστήρες, εκπρόσωποι των κυρίαρχων και εκμεταλλευτών του λαού μας, δεν υπάρχει θέση για τον εκπαιδευτικό που αγωνίζεται καθημερινά να μορφώσει. Δεν υπάρχει πολύ περισσότερο θέση για τον εκπαιδευτικό που αγωνίζεται για ένα άλλο, καλύτερο, αύριο.

Πολύ σωστά το λέει ο δάσκαλος Γιάννης Μελιόπουλος: «Ας μη το πολυκουβεντιάζουμε. Καμία σχέση δε θέλουμε με τα κάλπικα βραβεία τους, την κάλπικη πολιτική τους, την ψευτιά τους. Εμείς θα συνεχίσουμε να δίνουμε τα δικά μας σε όσες και όσους δε σκύβουν το κεφάλι».

Θυμίζουμε ότι τελευταία έρχεται και επανέρχεται η Άννα Διαμαντοπούλου  στο πολιτικό προσκήνιο “φλερτάροντας” έντονα τη Νέα Δημοκρατία, η οποία εξάλλου άντλησε και άλλες φορές πολιτικό προσωπικό από το πάλαι ποτέ Σημιτικό μπλοκ του ΠΑΣΟΚ -και όχι μόνο. Με τον νέο ανασχηματισμό σε ενδεχόμενο η κ. Διαμαντοπούλου εμφανίζεται για δεύτερη φορά σε πλήρη αρμονία με την κυβέρνηση, μετά από την -αποτυχημένη- προσπάθεια του Κυριάκου Μητσοτάκη να την αναδείξει πρόεδρο του ΟΟΣΑ. Το φλερτ αυτό όμως κρατάει χρόνια.

Μάλιστα σε νέο της άρθρο, «βάζει πλάτη» μιλώντας για «θαρραλέα βήματα που αφορούν σταθμισμένη βάση εισαγωγής και τον εξορθολογισμό του χάρτη των ΑΕΙ, είναι αναγκαία και σημαντικά, αναμένεται όμως το συνολικό θεσμικό πλαίσιο, που θα αλλάζει το μοντέλο διοίκησής τους και θα συναρτά τη χρηματοδότηση τους από το Ταμείο Ανάκαμψης, με τους στόχους που θα θέτει η πολιτεία και θα αφορούν τις προτεραιότητες της χώρας και το συμφέρον των νέων ανθρώπων».

efsyn