“Ανοιχτά σύνορα” από 1η Ιουλίου στον τουρισμό χωρίς τεστ και καραντίνα

Posted on May 20, 2020, 10:00 pm
2 secs

Από την 1η Ιουλίου ανοίγει πλήρως η «βαριά βιομηχανία» της χώρας, με τον υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, να περιγράφει τον οδικό χάρτη ανοίγματος του τουριστικού κλάδου της χώρας.

Το άνοιγμα θα γίνει σε δύο στάδια , με το πρώτο να ξεκινά στις 15 Ιουνίου όταν και απελευθερώνονται οι πτήσεις από το εξωτερικό προς το «Ελ. Βενιζέλος» και είσοδο επισκεπτών από χώρες με καλά επιδημιολογικά χαρακτηριστικά.

Το πλήρες άνοιγμα θα γίνει την 1η Ιουλίου με την απελευθέρωση πτήσεων από το εξωτερικό προς όλα τα αεροδρόμια και είσοδο επισκεπτών από όλες τις χώρες.

Ωστόσο θα δημιουργηθεί λίστα με χώρες που δεν παρουσιάζουν καλή επιδημιολογική εικόνα και οι πολίτες τους θα εξαιρεθούν.

Οι επισκέπτες της Ελλάδας δεν θα είναι υποχρεωμένοι να πραγματοποιήσουν τεστ ανίχνευσης του κορονοϊού, ούτε θα μπαίνουν σε καραντίνα, ωστόσο θα γίνονται στην Ελλάδα δειγματοληπτικά τεστ στους επισκέπτες.

Σε ό,τι αφορά το εγχώριο μέτωπο 25 Μαΐου πλώρη για καλές κρατήσεις βάζει το γιώτιγκ. 1η Ιουνίου ανοίγουν τα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας, τα κάμπινγκ/ κατασκηνώσεις. Τέλος νωρίτερα από ό,τι αρχικά είχε ανακοινωθεί, στις 15 Ιουνίου, ανοίγουν και τα εποχικά ξενοδοχεία, προκειμένου να υποδεχθούν τους επισκέπτες του εξωτερικού.

Το σχέδιο του υπουργείου Τουρισμού εστιάζει μεταξύ άλλων στην τόνωση του κοινωνικού τουρισμού. Συγκεκριμένα ο υπουργός Τουρισμού ανακοίνωσε την ενίσχυση του, ενώ νωρίτερα οι συναρμόδιοι υπουργοί μίλησαν πιο συγκεκριμένα κάνοντας λόγο για τριπλασιασμό της χρηματοδότησης του.

Ο κ. Θεοχάρης ωστόσο ανακοίνωσε στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια και εστίασε στο πρόγραμμα Τουρισμός για όλους. Το εν λόγω πρόγραμμα έχει στόχο την ενίσχυση της ρευστότητας του κλάδου και της τόνωση της ζήτησης.

Είναι προϋπολογισμού 30 εκατομμυρίων ευρώ, θα περιλαμβάνει ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία, θα προβλέπει κατ΄ ελάχιστον 4 διανυκτερεύσεις και θα αφορά 250.000 δικαιούχους, όπως είπε.

Στο μεταξύ όσοι επισκέπτες έρχονται στην Ελλάδα, θα κατεβάζουν την νέα εφαρμογή του Visit Greece, η οποία θα περιλαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες και λεπτομέρειες για τους ελληνικούς προορισμούς.

Στο σημείο αυτό ο υπουργός υπογράμμισε ότι κονδύλια ύψους 23 εκατ. ευρώ θα χρησιμοποιηθούν από τον ΕΟΤ για δράσεις διαφήμισης αλλά και συνδιαφήμισης με Tour Operator’s κλπ.

ΠΗΓΗ:ΑΠΕ-ΜΠΕ

...