Ψεύδη της Ν.Δ. στην Ευρώπη για τη «λίστα Πέτσα»

Posted on 26 Ιουνίου, 2020, 7:28 μμ
31 secs

Ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης ισχυρίστηκε ενώπιον ευρωπαϊκού ακροατηρίου ότι η κυβέρνηση δεν αρνήθηκε, αντιθέτως είναι διατεθειμένη να δώσει αναλυτικά στοιχεία για τα 20 εκατομμύρια προς τα ΜΜΕ που φιλοξένησαν την εκστρατεία ευαισθητοποίησης για την πανδημία.

Η δημοσιογράφος, πρώην βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην επικεφαλής της ελληνικής αντιπροσωπείας στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση του Συμβουλίου της Ευρώπης, Αννέτα Καββαδία, σε ανάρτησή της στο facebook αποκαλύπτει σχετικά:
Κι αν νομίζετε ότι η κυβέρνηση αρνείται να δώσει στη δημοσιότητα τα στοιχεία της λίστας Πέτσα, κάνετε λάθος! Τουλάχιστον αυτό ισχυρίστηκε, ενώπιον μάλιστα ευρωπαϊκού ακροατηρίου, ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Δείτε πώς έχουν τα πράγματα:
Ο Tiny Kox είναι ο επικεφαλής της ομάδας της Αριστεράς στην Κοινοβουλευτική Συνέλευση του Συμβουλίου της Ευρώπης (την προεδρία του οποία έχει, το τρέχον εξάμηνο, η Ελλάδα).
Φίλος και σύντροφος, με τον οποία είχαμε εξαιρετική συνεργασία κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως επικεφαλής της ελληνικής αντιπροσωπείας στη Συνέλευση. Μιλώντας μαζί του τις τελευταίες ημέρες, τον είχε ξενίσει η άρνηση της κυβέρνησης να γνωστοποιήσει το ύψος των ποσών που δόθηκαν σε ΜΜΕ στο πλαίσιο της καμπάνιας για τον κορονοϊό και αποφάσισε, στη σημερινή συνεδρίαση της Standing Committee, να θέσει το ερώτημα στον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη (ως πρόεδρο της Επιτροπής Υπουργών κατά το εξάμηνο της ελληνικής προεδρίας). Ιδού ο διάλογος :
Tiny Kox:
«Κύριε Υπουργέ,
Στην Ελλάδα, κράτος-μέλος (του Συμβουλίου), μέχρι τώρα ήσασταν αρκετά επιτυχημένοι στην αντιμετώπιση της κρίσης COVID, ενώ ένα από τα στοιχεία της προσέγγισής σας ήταν και μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης που κόστισε 20 εκατομμύρια. Ωστόσο, υπάρχουν μέχρι και τώρα ερωτήματα σχετικά με τη διαφάνεια. Θα συμβουλεύατε την Ελλάδα, ως κράτος-μέλος, να αποκαλύψει πλήρως τη λίστα των Μέσων που έλαβαν χρήματα από αυτήν την εκστρατεία;»
Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης:
«Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης στην Ελλάδα ήταν πολύ επιτυχημένη. Οι άνθρωποι συμμορφώνονται με τους πολύ αυστηρούς κανόνες και οι ανυπάκουοι Έλληνες, σε ό,τι αφορά οποιονδήποτε εγκλεισμό ή περιορισμούς που τους επιβάλλονται, έχουν αντιδράσει με τον καλύτερο τρόπο. Έτσι ήταν πολύ επιτυχημένο, από την άποψη της αποδοτικότητας κόστους. Έχει ζητηθεί από την αντιπολίτευση στο ελληνικό κοινοβούλιο να προσκομιστούν τα σχετικά έγγραφα και αυτό θα γίνει στο πλαίσιο του ελληνικού κοινοβουλευτικού συστήματος. Εξάλλου, η κυβέρνηση μέχρι στιγμής δεν το αρνήθηκε».
Χωρίς άλλα σχόλια…
Εδώ, το αγγλικό κείμενο:
“Mr. Minister, good to see you again,
In our MS Greece, you have been until now quiet successful in addressing COVID crisis, one of the elements of your approach is an awareness campaign which has cost until now 20 million. But there are until now questions about the transparency. Would you advice our MS Greece to fully disclose the list of media that received money from that campaign?”
Answer by Mr Miltiadis Varvitsiotis, Alternate Minister of Foreign Affairs of Greece, Chairman of the Committee of Ministers of the Council of Europe:
“The awareness campaign in Greece was very successful. People abided by the very strict rules and the disobedient Greeks in any terms of confinement or restrictions imposed have reacted in the best way. So it was very successful in terms of cost efficiency. It has been asked by the opposition within the Greek Parliament of the presentation of the relevant documents, this will be done within the framework of the Greek Parliamentary system. After all the government so far has not denied that”.

...